Me and my tooth

6 Mar

Astazi am realizat ca sunt un om nebun.  Cred ca sunt centrul universului si toata lumea ma ataca. Eu am o parere si numai parea mea e corecta. Si asteptam sa se intample ceva mai rau de atat ca sa uit de toata nebunia asta care ma copleseste. Si da…exista si ceva mai rau decat aceasta nebunie. Dintele meu sufera de reumatism. Deageaba incercati sa ma contraziceti pentru ca este un lucru cert. Este adevarat pentru ca numai eu pot avea dreptate. Localizat pe maxilarul superior, al 5 lea din centru spre stanga, dintele meu sufera dureri acute in momentul in care presiunea atmosferica scade, cand e foarte frig, cand e luna plina, cand iese vecinul cu catelul in spatele blocului, cand fiecare lalea se ofileste, cand e in a mood. Acestea sunt simptomele. Si din moment ce eu decid ce e adevarat si ce nu e, atunci incepand de astazi toate astea sunt simptome pentru reumatism. Dintele meu e foarte pretentios. Daca vrea cola azi ii dai cola, astfel doare. Daca azi nu vrea sa mestece, nu mananci ca altfel doare. Vrei sa iesi in oras…e prea multa lume pe strada….lumea il doare. Vrea clatite, da-i clatite altfel doare. Saracul meu dinte, ai reumatism. Have mercy on us because we are mad.

2 Responses to “Me and my tooth”

  1. sodiumpentothal March 6, 2008 at 6:28 pm #

    =)) Ai grija sa nu faci carii la articulatii, atunci…

  2. bluishgreen March 7, 2008 at 6:13 pm #

    Am un feeling ca o sa-mi creasca mandarine in par…soon…very soon…

Leave a comment