Hai sa emigram. In Tibet.

9 May

Inca nu am reusit sa ma obisnuiesc cu felul in care o nenorocire atrage aletele o suta si ajungi intr-o situatie jalnica, din care efectiv nu mai ai cum sa iesi. Ma gandeam ca poate asta e un semn de undeva. Pentru ca noi, oricat de multa degradare am vedea continuam sa speram. Poate chiar nu mai are niciun sens.

Ziua de ieri a fost una in care societatea ni s-a dezvaluit asa cum este ea: murdara, necivilizata, fara logica. Si procesul acesta a avut loc pe parcursul zilei, prin repetie.

In primul rand. La scoala nu se face absolut nimic. Stam si ne uitam unii la altii, mai vorbim ceva ca sa treaca timpul, mai spun doua -trei idiotenii si apoi gata ora. Si totusi, nu! Cei care nu sunt atrasi de aceasta activitate denumita si “frecarea mentei”, nu au voie sa stea acasa sa invate pentru examen. Ar fi culmea. Trebuie sa venim la scoala si sa ne integram in general.

Apoi, ne intorceam de la meditatie, cand vine o gasca de “derbedei” si unul din ei foarte “zbanghiu” mai mai sa-l ia in brate pe un prieten. Apoi a zis ceva de genul ” Esti bun rau sa moara mata!” Mai nou au observat si ei , sau poate le-a zis cineva ca expresia “sa moara mama” era in defavoarea lor si au intors totul la 180 de grade. Si in momentul in care am decis sa ripostez …ma sfatuieste cineva ca ar fi mai bine sa tac din gura daca nu vreau sa imi iau bataie. Si sincer, nu cred ca mai e mult pana o sa se ajunga si la asta. Inainte era decat violenta verbala, acum se si agata de tine, in cateva luni o sa ajunga sa te ia la bataie asa, ca nu-i place “moaca ta”.

Dupa cateva minute, intru linistita intr-o brutarie. Si acolo erau cateva “printese”, chiar le-as numi “female chavs”, care se uitau foarte de sus la mine pentru ca nu imi statea parul bine si imi caram un ghiozdan plin de carti si variante. Au simtit ca un intrus “neindreptat cu placa” a patruns in lumea lor pentru a le ataca si au exclamat “Ia uite ce urata mai e si asta”. Si mi-am vazut de treaba , desi tare mult mi-as fi dorit sa ma intorc la respectiva si sa ii zic :” Vai scuza-ma dar nu toti suntem nobili ca tine si ne permitem sa ne intretinem o fata de cangur!”.

Mai departe, urmeaza copiii. Care nu mai sunt inocenti. Stateam pe o banca. Si tot trecea o fetita imbracata din cap pana in picioare in roz si se holba la noi. La un moment dat am decis sa ma uit si eu la ea sa vada cum e sa stea cineva in permanenta cu ochii pe ea. Si a trecut ea dezamagita si apoi a strigat “Ma uit la tine ca esti proasta”. Vai de mine, daca nu veneau baieteii cu mingea de fotbal in fata blocului sa-mi puna capac , chiar ma crizam. Si asa se face ca unul din tineri isi arunca acadeaua pe jos. Si ma ridic si ii zic “Auzi, pe tine asa te-a invatat mama ta, sa arunci gunoaie pe jos?” Raspunsul a fost prompt : “Ei, lasa ca e dupa gard, nu se vede”. Si cand ma intorc zice “Regulile sunt pentru fraieri”. Si, hotarata sa ii spun baiatului ca se inseala i-am zis ca ma face fraiera si merita sa ii iau mingea pentru ca noi nu faceam asa cand eram de varsta lor. Si unul din tineri nu si-a mai putut controla rasul , zicand “Da, da , pe vremea lu’ Pazvante Chioru’ ”

Heh, si uite asa am ajuns in fata blocului Andreei si nu mai zicea nici unul nimic. Pur si simplu cuvintele nu mai ieseau. Si la un moment dat linistea noatra a fost intrerupta de o fetita de maxim 11 ani care voia sa faca pe cineva sa o astepte: “Stai bah fir-ai tu al dracu , n-auzi sa stai fu******* gat !

Mai avem scapare , oare?

One Response to “Hai sa emigram. In Tibet.”

  1. sodiumpentothal May 12, 2008 at 4:39 pm #

    Si inca mai crezi ca eu sunt dur in metodele pe care le-as aplica unora? 😀 Oare nu merita?

Leave a comment